Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

zamknij

Regulamin sklepu internetowego fabrykablaskukonin.pl :

1.Poniższy Regulamin opisuje zasady dokonywania transakcji w Sklepie Internetowym fabrykablaskushop.pl      działającym pod adresem URL http://fabrykablaskushop.pl, który prowadzony jest przez firmę:

Fabryka Blasku Barbara Różanek
ul. Wrocławska 45
76-200 Słupsk
NIP: 665-300-90-73
REGON: 368000584

zwaną w ninejszym regulaminie 'Fabryka Blasku’ lub 'Sprzedający'.
2.Sprzedający prowadzi sprzedaż wysyłkową skonfekcjonowanych surowców i półproduktów oraz akcesoriów (zwanych dalej Produktami) służących do własnoręcznej pielęgnacji aut oraz wnętrz przez Klienta. 
Informacje o Produktach, Serwis zamieszcza na Stronie Internetowej Serwisu.
3.Zawartość sklepu internetowego www.fabrykablaskushop.pl nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy.
Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień tego Regulaminu
4.Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym zawierają podatek VAT.
5.Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Przelewy24.pl.
6.Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.
7.Zamówienia realizowane są na terenie Polski, jak i za granicą.
8.Obowiązujące dla stron transakcji są ceny w momencie składania zamówienia.
9.Sklep www.fabrykablaskushop.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów z oferty bez uprzedzenia. 
Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
10.Specyfikacja produktów może ulec zmianie i nie może stanowić podstawy do roszczeń. 
Zmiana specyfikacji nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
11.Warunkiem realizacji zamówienia jest wypełnienie wszystkich pól w formularzu zamówienia. 
Numery telefonu (komórkowy lub stacjonarny z numerem kierunkowym), umożliwiają naszemu pracownikowi weryfikację złożonego zamówienia i kontakt z zamawiającym.
12.Wypełnienie arkusza z danymi Klienta jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie tych danych przez firmę Fabryka Blasku Barbara Różanek wyłącznie w celu realizacji zamówień. 
Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim . 
Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia ich z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997)
13.Oferowany w sklepie www.fabrykablaskushop.pl towar przeznaczony jest tylko i wyłącznie do czyszczenia i pielęgnacji pojazdów.
14.Wszystkim Klientom wystawiamy faktury VAT.
15.Dostawa towaru realizowana jest przez kuriera InPost lub paczkomatu InPostu. 
Koszty wysyłki wynoszą odpowiednio:
- W przypadku przedpłaty (przelew lub płatność on-line) - 13,50zł 
- W przypadku pobrania - 16,50 zł
- W przypadku paczkomatu 12zł
16.W przypadku wysyłek zagranicznych nie obowiązuje darmowa wysyłka.
17.Klient upoważnia sklep do wysyłki towaru 
18.W przypadku zwrotu przesyłki na adres Sklepu z powodu błędnie podanego adresu wysyłkowego, wszelkie dodatkowe koszty przesyłek pokrywa Klient.
19.Zamówienia są realizowane w ciągu 1-6 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia w przypadku przesyłek pobraniowych lub w ciągu 1-6 dni roboczych po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto. Do tego czasu należy doliczyć czas dostawy, uzależniony od wybranej opcji dostawy. Jeśli przesyłka nie zostanie dostarczona w ciągu 5 dni roboczych (dotyczy przesyłek krajowych) od wysłania maila informującego o zmianie statusu zamówienia na PRZESYŁKA WYSŁANA, Klient jest zobowiązany powiadomić o tym sprzedającego wysyłając email na adres fabrykablasku@o2.pl.

W przypadku przerw w pracy sklepu patrz punkt 23 niniejszego Regulaminu.
20.W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
Numer konta do bezpośrednich przelewów:
ING bank Śląski 82 1050 1735 1000 0091 2075 2655
- Pobranie - płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi). 
Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatą za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadku innych opłat.
- Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system Płatności Przelewy24 do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. 
Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty. 
21.W przypadku braku wpływu należności na konto sklepu w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przelewem) zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
22.Prawo odstąpienia od umowy. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w wypełnione oświadczenie na przykład:
- pisemnie na adres: Fabryka Blasku ul.Wrocławska 45 76-200  Słupsk;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: fabrykablasku@o2.pl; oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Konsument może skorzystać ze wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub w innej pisemnej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.

Sprzedający wyłącza możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w innej niż pisemna formie.
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Zwracany lub zamieniany towar który musi być w oryginalnym opakowaniu bez znamion uszkodzeń mechanicznych czy śladów użytkowania, dotyczy to także opakowania i plomb gwarancyjnych. 
Przy zwrocie wymagamy dostarczenia oryginalnej faktury VAT.
Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie zwrócona, na wskazany 
w oświadczeniu numer rachunku bankowego w terminie do 7 dni roboczych od otrzymaniu przesyłki.
Tylko dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje przyjęcie zwrotu.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
23.Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
24.Zamówienia można odwołać tylko za pomocą poczty e-mail w ciągu 12 godzin od daty złożenia zamówienia.
25.Zastrzegamy sobie prawo do przerw w pracy sklepu. Każdą tego typu przerwę trwającą dłużej niż 4 dni robocze będzie poprzedzał komunikat opublikowany na stronie głównej na co najmniej dwa tygodnie przed jej wystąpieniem. Komunikat będzie również zawierał harmonogram planowanych wysyłek.
26.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

27. REKLAMACJE

Wzór reklamacyjny dotyczący towarów

Reklamacja towarów

1.      Wszystkie niezbędne informacje można znaleźć tutaj : https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/


W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy

Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad

Żądać usunięcia wady

Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 1 i 19 Regulaminu.

Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na własny koszt, na adres ul.Bitwy Warszawskiej 2a/1 76-200 Słupsk.
Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.

Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 19 Regulaminu.

Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni. 

W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.

Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.

Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.

Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.